.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی انتقادات کاندیداها به دور از واقعیت است

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران گفت: برخی کاندیداها بدون نظر گرفتن واقعیتها از دولت نهم انتقاد می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، ولی الله فرزانه در جلسه ارزیابی و تمام شماری بنگاه های اقتصادی زودبازده اظهار داشت: در دولتهای گذشته کارهایی از قبیل پرداخت سه میلیون تومان بدون هیچگونه نظارتی به واحدهای صنعتی برای استخدام هر نفر صورت گرفته که کسی اشکالی بر آن وارد نمی داند.

وی افزود: در حال حاضر تنها با تصویب طرح از سوی بانک عامل تسهیلاتی پرداخت می شود که بدون در نظر گرفتن هیچ گونه مسئله ای از سوی برخی دولتمردان سابق مورد انتقاد قرار می گیرد.

فرزانه با اشاره به کاندیداهایی که در حال حاضر از دولت انتقاد می کنند، اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از این افراد در گذشته مسئول بودند و نمی توانند از واقعیتها فرار کنند و باید گفت که برخی انتقادها از روی صداقت نیست.

وی با حمایت از طرح بنگاههای اقتصادی زودبازده اظهار داشت: برنامه چهارم توسعه 5/8 درصد رشد اقتصادی برای مازندران در نظر گرفته بود که با نرخ سال 88 نیاز به سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد تومانی داشت.

فرزانه با اعلام اینکه 30 درصد این رشد باید از طریق بهره وری و سرمایه گذاری تحقق می یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیتهای صورت گرفته فاصله بسیار زیادی با میزان در نظر گرفته شده داریم.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران طرح بنگاههای اقتصادی زودبازده را بدون ایراد و اشکال اعلام کرد و گفت: بی دقتی در دستگاه اجرایی، بانکها یا عدم مدیریت در واحد صنعتی می تواند مشکلاتی در این طرح ایجاد کند ولی به اصل طرح هیچ ایرادی وارد نیست.

وی خواستار ادامه همکاری بانکها در خصوص این طرح شد و افزود: طرح بنگاههای اقتصادی زودبازده در دنیا و به خصوص کشورهای پیشرفته امتحان پس داده است.

فرزانه از عدم تحقق اعتبار 240 میلیارد تومانی طرح بنگاه های زودباده مازندران در سال 84 از سوی بانکها انتقاد کرد و اظهار داشت: اعلام این اعتبار موجب ایجاد انتظار در بین سرمایه گذاران شده که این هم یکی از مشکلاتی است که به اصل طرح لطمه می زند.

وی طرح بنگاههای اقتصادی زودبازده با طرح شیهد رجایی مقایسه کرد و اظهار داشت: در طرح شهید رجایی به افراد بالای 60 سال کمک مالی صورت می گرفت ولی در طرح بنگاههای زودبازده که می توان طرح احمدی نژاد نامگذاری کرد به فرزندان آن پیرمردان و پیرزنان تسهیلات پرداخت می شود.

به گفته وی، تا کنون به بیش از 11 هزار طرح خود اشتغالی تسهیلات طرح بنگاهای اقتصادی زودبازده پرداخت شده است.

فرزانه ادامه خواستار اطلاع رسانی دقیق از سوی دستگاهای اجرایی در خصوص این طرح شد و ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز 20 میلیارد تومان از منابع این طرح به آموزش دیدگان تسهیلات پرداخت کرده که موجب اشتغالزایی در استان نیز شده است.

وی به طرح ارزیابی و تمام شماری بنگاههای اقتصادی زودبازده اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای از ارائه آمارهای مختلف در خصوص طرح بنگاههای زودبازده از سوی دستگاهای مختلف جلوگیری می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح تمام شماری از انحرافات تسهیلات بنگاههای زودبازده جلوگیری خواهد شد، گفت: نقاط ضعف یا قوت و انحرافات پیش آمده مشخص خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.